عکس دنیا جهانبخت همسر جدید ساسی مانکن


عکس دنیا جهانبخت همسر جدید ساسی مانکن که ساسی مانکن با انتشار عکس جدید دنیا جهانبخت به عنوان نامزد جدیدش در اینستاگرام این خبر را منتشر کرد.

دنیا جهانبخت در جدیدترین پست اینستاگرام خود عکسی از ساسی مانکن را قرار داد و در توضیح این عکس نوشت:

عکس دنیا جهانبخت همسر جدید ساسی مانکن

کَسى را دارم که آنقدر برایم کَسى هست که نگاهم به کسى نیست…??? #عشق

ساسان یافته با نام هُنری ساسی مانکن (۲۷ آبان ۱۳۶۷-اهواز) از خوانندگان ۶ و ۸ است. وی در میانهٔ دههٔ هشتاد به همراه همشهری‌ اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوش‌ واره» به همکاری با او ادامه داد. ساسی مانکن پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌ هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده است.

 

وی پیش از نخستین مصاحبهٔ رسمی‌ اش در تابستان ۱۳۹۱ که در آن برای اولین بار زادروز صحیح خود را (در گفتگو با لیلی نیکونظر از آمریکا) اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌ اش معرفی می‌ نمود تا قضاوت عامه دربارهٔ آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تاثیر قرار نگیرد. ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر (نرم‌ افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده است با موفقیت برخی آهنگ‌ ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷ درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت.

دنیا جهانبخت دختری زیبا رو، خوش تیپ و شیک پوش، در صفحه ی اینستاگرام خود نزدیک به ۱/۲ میلیون فالوور دارد که اکثر فالو کننده ها پسرها می باشند. این تعداد دنبال کننده برای یک فرد عادی رقم زیادی است، وی با اشتراک گذاری عکس های خصوصی خود در صفحه ی اینستاگرام با مخاطبانش تعامل ایجاد می کند.

 عکس دنیا جهانبخت همسر جدید ساسی مانکن

تاکنون درباره ی زندگینامه وی اطلاعات دقیقی درج نشده است ولی مطالبی مبنی بر مدل بودن خانم دنیا جهانبخت وجود دارد. ناگفته نماند سه ماه پیش در جریان درگذشت خانم پریوش اکبرزاده به علت تصادف، با ماشین معروف (پورشه زرد رنگ) پسر امیر قلعه نویی که خبرساز شده بود، دنیا جهانبخت اولین کسی بود که این خبر را اطلاع رسانی کرد و منجر به خبرساز شدن این حادثه شد.

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: